środa, 11 lipca 2012

Malinowo :)))

Witajcie,
lubicie malinki?? bo my uwielbiamy :)) 
na naszych krzakach w tym roku obfitość malinek, burze troszkę je sponiewierały, ale smakują jak co roku bosko :)))

Chciałam Wam w temacie malinek polecić kolejne ciasto z bloga Moje Wypieki. W oryginale było truskawkowe, piekłam i z malinkami i z truskawkami, oba godne polecenia. Zamiast cukru perłowego u mnie wystąpiła tradycyjna kruszonka, było tak smaczne, że żadnej z wersji nie zdążyłam sfotografować :) nie mniej jednak myślę, że zdjęcia z oryginalnego przepisu zachęcą i Was do wypróbowania:)


Do Garderoby zawitały nowe rzeczy :) poniżej krótki przegląd wieszakowych nowości :)
Kurteczka chłopięca Next 3-4 lata,

Spodenki - rybaczki, H&M 6-7 lat,


George, 6-7 lat

Przeciwdeszczowa kurteczka, Next, 11-12 lat,


Sukienusie w sam raz na letnie upały :)
Next, 3-6 msca
 
George, 9-12 msca,

George, 2-3 lata,

Adams Girl, 4 lata

Elegancka propozycja do 11-sto latki,
 Pozdrawiam ciepło i zapraszam :)
Karolina





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz