środa, 6 czerwca 2012

o tym i o tamtym...

witajcie :)
pamiętacie jak dawno temu dowiedzieliśmy się, że Polska będzie organizatorem Euro 2012? wydawało się, że to wydarzenie tak odległe a mieszkańcy Wrocławia już odczuwają, że Mistrzostwa rozpoczną się w najbliższy piątek. Dziś naszą ulicą przejeżdżały niezliczone ilości wozów policyjnych wypełnionych policjantami z pobliskich miast, będą pilnowali spokoju i bezpieczeństwa mieszkańców,ale też i kibiców, którzy przyjadą dopingować swoje drużyny. Ja przyznam się szczerze, nie jestem fanką piłki nożnej, jednak poczynania naszej drużyny będę śledzić, uważam to poniekąd za swój obowiązek, powiedzmy górnolotnie, patriotyczny obowiązek :))
Ciekawa jestem niesamowicie jak wypadnie podsumowanie tej imprezy w naszym mieście, miejmy nadzieję, że będzie zdecydowanie więcej plusów niż minusów.


Dziś chciałam również uprzedzić i przeprosić wszystkich którzy zamierzali się do nas wybrać w sobotę 9 czerwca, tego dnia "Kolorowa Garderoba" będzie nieczynna. 
A na koniec kilka wieszakowych zdjęć.












Pozdrawiam ciepło
Karolina

3 komentarze:

  1. Karola,na jaki rozmiar jest ta tuniczka zwiewna na drugim zdjęciu?

    OdpowiedzUsuń
  2. Myślałaś o Lence? duża 4-5 lat, ale na moje oko większa niż 5 lat.

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak,chciałam dla Lenki,ale chyba aż tak nie będę wybiegać w przyszłość z garderobą ;)

    OdpowiedzUsuń