poniedziałek, 16 lipca 2012

Małe modelki...

Witajcie,
zbiegi okoliczności to niesamowita sprawa nie uważacie? 

Za sprawą właśnie takiego zbiegu okoliczności poznałam kogoś, kto ma niesamowity talent, robi niezwykle klimatyczne zdjęcia, jednym słowem jest fenomenalnym fotografem :) Pani Natalia, bo o niej mowa zgodziła się sfotografować nasze małe modelki a rezultat sobotniego spotkania możecie obejrzeć poniżej... Stroje małych modelek pochodzą oczywiście z Garderobianych zasobów.

Wszystkich, których zachwycą jak mnie zdjęcia Pani Natalii zapraszam do zajrzenia na jej bloga.




















Na koniec chciałam jeszcze uprzedzić o zmianie godzin otwarcia "Kolorowej Garderoby" od 23 lipca do 3 sierpnia zapraszamy od 13stej do 18stej a w soboty od 12stej do 17stej.
Pozdrawiam ciepło,
Karolina

10 komentarzy:

  1. Karolina, Twoje modelki są po prostu boskie! :)
    i zasoby też masz fajne na lato, ach, czemuż ten mój mały łobuziak nie chce nosić sukienek...

    OdpowiedzUsuń
  2. Karolciu,zdjęcia wyszły fenomenalnie!
    Dziewczynki będą miały wspaniałą pamiątkę.Polcia i Ania to dwa słodkie cukiereczki :)Wyściskaj je od nas!

    OdpowiedzUsuń
  3. :)
    dziękujemy za miłe słowa :))
    mnie osobiście zdjęcia zachwyciły, będzie co oglądać na starość :))
    Aniu - przyjdzie i czas na Tośkę, ze da sie ubrać w sukienusię i poprosi Mamusię o korale :)

    OdpowiedzUsuń
  4. talent pani fotograf wielki...a modelki są po prostu rewelacyjne! Gratuluję mamie takich słodziaków!
    koniecznie muszę przyjechać na zakupy, chociaż jestem po drugiej stronie miasta, a nawet za miastem;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mama dziękuje i zgadza się, ze Pani fotograf wybitna:))
    na zakupy zapraszamy i zapraszamy również do polubienia nas na facebooku :)
    pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  6. WITAM JA PO RAZ KOLEJNY JESTEM ZACHWYCONA TWOIMI CIUSZKAMI I MODELKAMI RZECZ JASNA :)
    ŚLICZNOTKI JAKICH MAŁO INTERESUJĄ MNIE TE UBRANKA JAK MOGĘ JE ZDOBYĆ :)?

    OdpowiedzUsuń
  7. witam :)
    powiedz co Cie interesuje, bo większość rzeczy już rozprowadzona:)
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  8. Już się dowiedziałam jakiś czas temu na FB że wszystko co mnie interesowało poszło... :(

    OdpowiedzUsuń
  9. To Twoje córeczki?
    Modelki i fotki przepiękne!

    OdpowiedzUsuń
  10. ano, moje Ci one obie :))
    dziękuję za komplementy!

    OdpowiedzUsuń