wtorek, 22 maja 2012

Majowo :)

Dobry wieczór:)
dziś dla odmiany nie będzie o ubraniach, zabawkach czy dodatkach. Dziś będzie o tym co niezmiennie mnie zachwyca, każdego roku tak samo, równie intensywnie. 
Maj kojarzy mi się z bzem, kwitnącymi kasztanami i oczywiście maturą, konwaliami i Komuniami. Maj to również miesiąc w którym nasz ogród rozkwita. 
Bez, konwalie i kasztany niestety już przekwitły, ale za to pojawiły się fioletowe irysy. Od nadmiaru kwiatów łodygi aż się uginają.
Różaneczniki i rododendrony kwitną przecudnymi barwami

Pojawiły się pierwsze pąki jaśminowca, który już niebawem rozsieje cudny, słodkawy zapach po całym ogrodzie.
Zakwitł nam nawet szczypiorek, mnie osobiście jego fioletowe kwiaty urzekają.
 Truskawki pokazały swoje białe kwiatuszki.

Jednak najpiękniejsze, najbardziej urokliwe są piwonie. Chyba najliczniejsze w naszym ogrodzie, kwitną na biało i różowo, pachną niezwykle intensywnie i powalają ilością kwiatów i pąków.





Mnie dziś mój ogród zachwycił, nie miałam czasu ostatnio żaby zatrzymać się i zauważyć jak wiele krzewów zakwitło, jak piękne kolory w nim zagościły. 
Już niedługo zakwitną, mam nadzieję, moje ulubione hortensje, ależ wtedy będzie pięknie :)))
Pozdrawiam majowo,
Karolina
ps. i na koniec jeszcze Garderobiane bratki :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz